Wednesday, June 8, 2011

oops - overskuddet er i bund.

Desuden er jeg total modsat af at være overskudsagtig for tiden, for det er varmt of jeg er træt og tyk, ynk. Men nu skal der laves mad, for det er vigtigt at spise, især når man er gravid. Det siger de kloge. Og jeg har lovet manden at der ville være mad til ham når han engang kommer hjem fra at lege jernmand og være overskudsagtig. Og så var der noget med en eksamensopgave - men den skriver nok sig selv. Har ellers desperat prøvet at få little dude til at tænke et par geniale tanke for mig, men det er lidt ligesom, at det ikke rigtig virker.

Suk.

3 comments:

  1. Hi skattemusen.
    Knuzzzzzzzzzer til dig og lille dude!
    Prov et koeligt bad.... maaaske hjaelper det lidt!!!!
    Vi snakkes snart!

    ReplyDelete
  2. Jeg sender dig masser af aircon lige hernede fra, håber du kan mærke det lidt?
    Inden længe kommer jeg hjem og tager dig med ud og få is i skyggen og så laver jeg kolde smoothies til dig hver dag. Hvis du laver boller :) Savner dig så meget, hver eneste dag.

    ReplyDelete
  3. iiihhh Lene, jeg mærker en kølig brise, det må være ude fra dig i thai thai land. Når du kommer hjem spiser vi boller og smoothies hver dag, hele dagen! Savner, savner, savner dig, min skattemus-puttegris ;)

    Kysss til min mor =)

    ReplyDelete