Wednesday, December 14, 2011

Kender I det, når man er tager i fitness for første gang efter man har født, og opdager for sent at man kun har fået shorts med, at man ikke har barberet ben (i mindst et par uger), og at ens T-shirt er plettet og beskidt (fordi det var den man sov i de første par uger efter ovennævnte fødsel, mens mælken bare sprøjtede ud af brysterne i tide og utide)?? Og at man så tænker, at det er okay, for man møder jo alligevel aldrig nogen man kender, vel?? (Famous last words)

Og kender I det med, at man så står der med sine behårede ben og beskidte bluse og fylder sin vandflaske op ved håndvasken, og der så kommer en total toplækker trunte ind i matchende pink træningstøj, der liiiiige skal rette sin makeup og sit hår inden hun træner videre....??

Nej? Kun mig? Godt så.

1 comment:

  1. Jeg er sikker på, at da hun så dig tænkte hun: "Gid jeg var så naturligt køn og ikke behøvede make up, gid jeg kunne være så afslappet og tilfreds med mig selv." - Du er sej :) Jeg håber snart vi kan komme afsted sammen..

    ReplyDelete